آموزشگاه همراه ایرانیان مجری برگزاری دوره های تخصصی تعمیرات موبایل

آموزش تخصصی تعمیرات گوشی موبایل و تبلت در تهران

آموزشگاه تعمیرات گوشی همراه ایرانیان در زمینه آموزش تعمیر تمامی برند های گوشی و تبلت از جمله اپل، سامسونگ، هواوی، سونی، ال جی، اچ تی سی و ... فعالیت دارد و در این عرصه حرف اول را نسبت به سایر همکاران خود می زند. آموزشگاه همراه ایرانیان یکی تخصصی ترین مراکز آموزش تعمیرات گوشی موبایل و تبلت در تهران می باشد. همراه ایرانیان با داشتن شعبات آموزشی در چندین شهر مختلف، کار هنرجویان در هر گوشه از کشور را راحت کرده و آن ها می توانند به راحتی در شهر خود جهت ثبت نام در دوره های آموزشی همراه ایرانیان ثبت نام کرده و دوره ها را بگذرانند. دوره های آموزش تعمیرات موبایل و تبلت همراه ایرانیان در تهران در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به صورت مجزا برگذار می گردد و هریک کارگاه آموزشی جدا از هم دارد.

برگزاری دوره های آموزش تعمیرات سخت افزاری گوشی موبایل و تبلت در تهران

دوره های سخت افزار در کارگاه های مجهز در محیطی کاملا آرام جهت تمرکز بالای کارآموزان و بالا بردن هرچه بیشتر سطح کیفی آموزش در تهران برگزار می شود. سرفصل های  دوره سخت افزار شامل مباحث اصلی و کاربردی تعمیرات می باشد که همه این دوره ها در کارگاه های تخصصی ما همراه با تمرین عملی کارآموز برگزار می شود. تعدادی از سرفصل های آموزش تعمیر سخت افزار گوشی شامل چگونگی عیب یابی گوشی موبایل، چگونگی تعویض ال سی دی گوشی و تبلت، چگونگی باز کردن گوشی به طور صحیح، چگونگی مار با منبع تغذیه و .. می باشد.

برگزاری دوره های آموزش تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل و تبلت در تهران

دوره های آموزش تعمیرات نرم افزاری گوشی در همراه ایرانیان شامل تمامی بخش های تخصصی از جمله آشنایی با تمامی مشکلات نرم افزاری و راه حل های آن، عیب یابی نرم افزاری، تغییر دادن IMEI گوشی، بوت گوشی، آنلاک کردن شکه گوشی؛ تغییر زبان های سیستم از جمله فارسی سازی گوشی، فلش کردن گوشی و... که تمامی این سرفصل همراه با تمرین عملی در کارگاه های نرم افزاری ما در تهران آموزش داده می شود

 

آموزش تخصصی تعمیرات گوشی موبایل و تبلت در تهران

بازده آموزشگاه تعمیرات گوشی و تبلت همراه ایرانیان در تهران

مرکز آموزش تعمیرات گوشی و تبلت همراه ایرانیان یکی از برترین آموزشگاه های تعمیرات در تهران است که بیشترین هنرجو را روانه بازار کار کرده است  که امروزه هر یک از آن ها به خودی خود یک تعمیر کار متخصص و حرفه ای می باشند. تمامی کارآموزان و هنرجویان این مرکز بلافاصله پس از گذراندن دوره های آموزشی در بازار کار مشغول به کار می باشند. همچنین این مرکز بعد از گذارندن دوره آموزشی به هنرجویان و دانشجویان مدرک معتبر ارائه می کند. دوره های مقدماتی و پیش نیاز شامل آشنایی با مخابرات و الکترونیک نیز در این مرکز برای افراد تازه کار آموزش داده می شود. همچین مرکز آموزش همراه ایرانیان آمادگی برگزاری کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی را نیز دارد.

2.0/5 (1 رای)
واتسآپتماس با ما