آموزشگاه همراه ایرانیان مجری برگزاری دوره های تخصصی تعمیرات موبایل

مموری کارت یک عضو جانبی برای تبلت است که جود آن لوما برای استفاده از تبلت مهم نیست. اما اگر حافظه حافظه داخلی تبلت شما بسیار کم باشد یا اینکه اطلاعات مورد نیازی که شما می خواهید در تبلت داشته باشید بسیار زیاد و بالاتر از حد حافظه داخلی باشد، باید از مموری کارت کمک بگیرید.

گاهی پیش می آید که مموری کارت می سوزد یا اینکه نیم سوز می شود و این اتفاق ناگواریست برای شما زیرا ممکن است اطلاعات درون آن به کلی از بین برود یا این که تبلت و کامپیوتر شما دیگر مموری را تشخیص ندهد. مشکل دیگری که ممکن است برای مموری تبلت پیش بیاید این است که نتوانید رم را فرمت کنید و این مشکل نیز ناشی از خرابی یا نیم سوز شدن موری کارت است.

آموزش تعمیر مموری تبلت

دلایل فرمت نشدن مموری تبلت و آموزش رفع مشکل آن

گاهی اوقات وقتی می خواهید اطلاعات درون رم تبلت را پاک کنید در کمال ناباوری می بینید که هیچ چیز پاک نمی شود و یا فرمت شدن آن امکان پذیر نیست. این مشکل ناشی از دلایل زیر است:

  1. مموری تبلت سوخته باشد
  2. مموری تبلت نیم سوز شده باشد
  3. قفل کنار مموری کارت بسته باشد

قفل کنار مموری کارت یک ضامن کوچکی در کنار جامپر مموری است که اکر به صورت قفل باشد شما به هیچ وجه نمی توانید چیزی را به آن اضافه و یا حذف کنید. پس اگر به مشکل فرمت نشدن مموری برخوردید اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که قفل کار آن را چک کنید تا مطمئن شوید که قفل باز است یا بسته. چنانچه قفل باز بود ولی باز هم نتوانستید اطلاعات خود را فرمت کنید امکان دارد که رم سوخته و یا نیم سوز شده باشد.

دلایل فرمت نشدن مموری تبلت

4.0/5 (1 رای)
واتسآپتماس با ما