آموزشگاه همراه ایرانیان مجری برگزاری دوره های تخصصی تعمیرات موبایل

اولین و اصلی ترین جزع تبلت های هوشمند که به چشم می خورد، ال سی دی و تاچ آن است که یکی از کاربردی ترین اجزای تبلت ها محسوب می شود، به حدی که اکر به آن آسیبی برسد کار با تبلت ها بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن می شود. همچنین آسیب با ید گفت که آسیب پذیری تاچ و ال سی دی ها نیز از مابقی اجزا بیشر است و یا ممکن است با کوچک ترین ضربه ای شکسته و یا از کار بیوفتد.

تاچ و ال سی دی ها از نظر درجه با هم متفاوتند و به دو دسته تاچ و ال سی دی درجه یک و تاچ و ال سی دی درجه دو تقسیم می شود که از لحاظ کیفیت با هم متفاوتن.

تاچ و ال سی دی درجه یک به صورت اورجینال و اصلی بوده که انواع مختلف آن در بازار موجود می باشد و به چند دسته تقسیم می شوند و تاچ و ال سی دی درجه دو که فیک بوده یا به نوعی های کپی نامیده می شود و از لحاظ کیفیت بسیار پایین می باشد یا ممکن است تاچ آن خیلی ضعیف کار کند و یا کارایی خود را خیلی سریع از دست بدهد.

آموزش تعمیر و تعویض تاچ و lcd تبلت

آموزش تعمیر خرابی های مختلف تاچ و ال سی دی تبلت:

شکستگی ال سی دی تبلت: در این مواقع لازم به عوض کردن ال سی دی می باشد زیرا شیشه آن شکسته شده و ترک های آن کار با تبلت را سخت می کند.

شکستگی تاچ و ال سی دی با هم:  در این مواقع به هم تاچ و هم ال سی دی از کار افتاده و نیاز به تعویض هردوی آن ها می باشد. یعنی باید هم تاچ و هم ال سی دی عوض شود.

از کار افتادن تاچ تبلت: در این مواقع ال سی دی تبلت که شیشه آن محسوب می شود سالم است و فقط تاچ آن از کار افتاده که می توان تاچ آن را عوض کرد.

تعمیر خرابی های تاچ و ال سی دی تبلت

3.5/5 (2 رای)
واتسآپتماس با ما