آموزشگاه همراه ایرانیان مجری برگزاری دوره های تخصصی تعمیرات موبایل

بعضی از مواقع پیش می آید که تبلت شما فقط از یک اپراتور یا شبکه خاص پشتیبانی می کند و شما نمی توانید از شبکه های دیگر استفاده کنید. این حالت به این شکل است که مثلا تبلت شما فقط از شبکه همراه اول پشتیبانی می کند و سیم کارت همراه اول را می خواند و شما نمی توانید از شبکه های دیگری مثل ایرانسل یا تالیا و دیگر اپراتورهای تلفن استفاده کنید و برای استفاده از دیگر شبکه ها و رفع این مشکل باید تبلت خود را از قفل شبکه خارج کنید که اصطلاحا به آن آنلاک می گویند.

آموزش رفع قفل شبکه تبلت

گاهی اوقات تبلت هایی هستند که از اول قفل شبکه و یا لاک هستندکه با قیمت کم تری نسبت به تبلت های آنلاک شده به فروش می رسد. دلیل این که چرا تبلت ها از اول لاک شده اند این است که بعضی از اپراتور های تبلت و گوشی با بعضی از شرکت های تولید کننده های گوشی و تبلت قرارداد می بندند که از اول محصولات خود را فقل شبکه یا لاک کنند و فقط برای آن اپراتور خاص شبکه را باز بگذارند که این کار باعث می شود آن تبلت تولید ده فقط سیم کارت آن اپراتور را بخواند.

آموزش رفع قفل شبکه تبلت

برای رفع قفل شبکه تبلت  گوشی باید به مراکز تعمیراتی و یا همان اپراتور خاص مراجعه کنید و با پرداخت هزینه آن تبلت خود را آنلاک کنید.

قفل شبکه

5.0/5 (1 رای)
واتسآپتماس با ما